Tjejhelg!

2010-02-28 @ 11:06:38

Vera och jag är ensamma hemma i helgen. T är ute på grabbhelg i skärgården. Igår hade vi en lugn förmiddag hemma. Vi kom nog inte igång förrän efter lunch...och den åt vi sent. Vädret lockade ju inte direkt. Men på eftermiddagen tog vi oss ut till bilen och åkte och fikade hos Jessica, som också var ensam i helgen. Vi passade också på att handla lite gott till kvällen. Man får passa på att äta precis vad man vill när man är ensam! ;) Hon somnade lagom till Melodifestivalen. Jag ville mysa lite och la henne bredvid mig i vår säng. Skulle nog inte gjort det...hon sov rätt oroligt. Så vid tio gick jag upp och la mig också. Tyckte låtarna igår var helt okej....ja, förutom Py och de där "idioterna"!

Vi får vänta några timmar till på T. V ska väl sova snart antar jag, men sen får vi se om vi åker nånstans och myser.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback