Buster? Var är du?

2010-03-23 @ 11:46:43

En av våra morgonrutiner är att ropa på Buster (vår gosehund...). Vi ropar från köket efter frukosten och så springer Vera in, med en hand i mammas, och slänger sig och kramar honom. Mysigt!

Vi har en förkyld tjej här hemma. I förrgår natt var hon otröstlig en lång stund. T fick sova på soffan och V och jag fick mysa i sängen framför tv:n ett par timmar innan hon slocknade igen. I natt låg hon mellan oss uppbullad med kuddar så hon kunde andas bättre. Hon sov bättre, men knappast hennes mamma. Vi håller oss inne idag med tror jag. Febern har gått ner lite, men hon är hängig vår tjej. Man ser det i ansiktet på henne, men hon springer som vanligt runt med en som en dåre. Nu mutade jag henne med en majkrok så hon sitter stilla en liten stund! :)

Jag hoppas att vi blir piggare till torsdag. Då ser ju vädret ut att komma tillbaka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback