Härligt!

2010-03-05 @ 10:04:29

Fredag, sol ute, Vera leker själv på fällen (jag har t.o.m kunna gå på toaletten själv!), kräftorna ligger och tinar till kvällen...förhoppningsvis kommer T hem hyfsat idag också.
Det får bli en promenad idag för V och mig...men tror att hon ska få sova inne först så at jag förhoppningsvis kan börja städa lite. Vi lever just nu i ett damm- och skitlager och det fixar jag inte mer än en vecka! Känns inte kul om hela helgen ska gå åt till det heller. Röjde några minuter i vårt skafferi igår. Slängde tre påsar med gamla kex, soppor och annat! Tror att det är våren som är på väg för jag knner verkligen för att röja hemma. Så lite tid bara!

I går serverad jag "vanlig" mat till Vera. Det blev kycklingwok utan salt och en massa starkt. Hon fick prova att äta själv och det gick faktiskt ganska bra! Vi öppnade dock en burk med fisk sedan som gick ner lite lättare.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback