Skönt...

2010-03-02 @ 19:29:36

...nu sover lilla damen (peppar, peppar!). T jobbar sent, men är på väg hem nu. Så V och jag har skött oss själva idag. Vi hade en lugn förmiddag, men utan sovstund. Hon vägrade sova då jag ville...så då fick hon vara uppe och titta på när mamma duschade en välbehövlig  dusch. Sen begav vi oss mot HC. JAg hade verkligen sett fram emot den promenaden då det var klarblå himmel och några minusgrader. Men när vi öppnade dörren möttes vi av en mindre snöstorm istället! Men vi gick i alla fall.
Vi träffade min gamla lärarkandidat Zandra och hennes tvillingtjejer på lite fika. Mycket trevligt! När vi gick hem efter ett par timmar tog vi vägen förbi Kaisa. Hon hade virkat en OS-mössa lite fel så att den istället för att vara lagom åt en tonårskille blev så liten att den borde passa Vera. Men inte ens hon kunde ha den! Världens bästa Kaisa skulle fixa till den så att den blev lite större till imorgon!
Mormor ringde och var Vera-sugen, så vi tog ett varv förbi dom på vägen hem. Där blev vi kvar en stund. För en gång skull ville Vera gå omkring lite med både sin mormor och morfar och var på topphumör (fast hon bara sovit en halvtimma i vagnen).
Sen hann vi leka lite här hemma innan det blev vällingdags och till slut sovdags. Och ja...hon har inte vaknat än och gråtit...så har jag tur kan jag nu gå och sätta mig och pyssla lite innan T kommer hem.

Imorrn ska vi gå till ÖF och sen blir det nog fika på stan med moster! Hur ska det gå med beach 2010?!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback