"The dregelmonster!"

2010-03-18 @ 20:59:03

Ja, jäklar i min låda...förstår inte hur det kan produceras så mycket dregel i en sån liten tjej?! Hon har dreglat förut, men nu är det något i hästväg. Vi har förbrukat tre dregellappar idag.  Mina tankar far till nån gammal film där det finns ett monster eller nåt som lämnar efter sig värsta slajmet. Är det "Ghostbusters" jag tänker på, eller? Så känns det i alla fall här hemma just nu! :)

Vera är tydligen inne i nån utvecklingsfas som gör att hon vill vara extra nära sin mamma och pappa nu. Och, ja pappa går faktiskt rätt bra nu...peppar, peppar! Hon har vaknat runt tio nu ett par kvällar och vägrat somna om i sin säng, men tar vi in henne till oss somnar hon direkt.  Vi ska ha barnvakt imorgon kväll, jag hoppas att mormor och morfar får det hyfsat lugnt med henne!

Kommentarer

Postat av: Kusin Annafia

Jag gissar att Vera var en labbe (som grabbarna) i sitt förra liv! De kan också producera extremt mycket dregel :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback