Tillbaka från en fyndarhelg!

2010-03-14 @ 20:26:30

Ja, då har jag blvit av med "Ullaredsoskulden"....var rätt okej faktiskt! Jag har haft en skön helg med väninnor. Vi startade tidigt i lördagsmorse. Det kändes väldigt konstigt att åka från T och V. Hade en liten tår i ögat när jag pussade dem "hej då" och stängde sovrumsdörren. Trodde att det skulle bli en jobbig helg på det sättet, men det har gått över förväntan.

Vi kom ner vid elva till Ullared och då var det lugnt utanför. En hel del folk innanför dock. Jag hade nog en bild att det skulle vara större än vad det var. Det var ganska trångt där inne och fullt med saker överallt.  Mycket skit, men mycket bra saker också. 
Jag handlade ganska mycket kläder, leksaker och annat till Vera. En jeansjacka, strumpor och strumpbyxor till mig (damavdelningen var väl ingen jättehit), mysbyxor och strumpor till T (svårt att hitta gobitar på herr när objektet inte är med och provar) och sen en massa annat bra! 3000 fattigare blev vi dock!

Vid fyra var vi fyra trötta tjejer som åkte iväg till stugan med våra påsar. Vi fick trycka in allt redan då... Lite vin och så gick vi igenom allas fynd. "Den ska jag nog lämna tillbaka", "Den måste jag köpa imorrn"! Sen tog vi bilen igen (den gravida körde) mot en av två restauranger. Avnjöt, ja det var faktiskt riktigt gott, en god middag med vin. Sen kastade vi oss i soffan i stugan och såg "mellot". Tyckte det var ett helt okej resultat. Blev riktigt kär i Salem igår och ville för några sekunder gifta mig med honom...men det får bli T i augusti! ;) Love you!... dig T alltså. Efter resultatet bäddade jag min säng och sen tog det inte många minuter innan jag snarkade lite...

Idag tog vi en timma inne på "Ge-kås" för att lämna tillbaka lite och så shoppa lite mer. Hemresan gick bra, men kändes lite lång...för då vill man ju bara vara hemma! Jag hoppade av hos svärfar för att gå på lite kalas. Vera var pappig och det var så härligt att se! Tänk vad två dagar kan göra. Skönt.

Mormor och morfar kom förbi en sväng nu ikväll med lite presenter, fina klder,  till Vera. Hon fyller ju 9 månader idag!

Nu ska jag försöka bringa lite ordning i mina fynd!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback