Ullareds-sjukan?!

2010-03-15 @ 20:32:19

Känner mig riktigt hängig och trött...antingen är det Ullareds-sjukan eller också nåt lite mer allvarligt. ;) Usch...jag som gått och mått så bra över att jag knappt varit sjuk sen Vera föddes. Annars åker jag på nåt titt om tätt tycker jag. Men som lärare utsätts man ju för lite mer än när man är hemma. Vera har heller inte varit sjuk, lite snorig bara typ. Man kan ju tycka att hon som suger på allt och alla borde få i sig lite skit. Men nu är det väl dags för ett "peppar, peppar" och ett "ta i trä". Det är ju inte direkt så att jag längtar efter att bli sjuk och Vera får hemskt gärna vara frisk hela sitt liv om hon vill!!!
Nej, jag hoppas att den här hängigheten bara är nån liten grej som går över till imorgon. Jag blir så låg när jag känner att det börjar komma något...och då känner man ju sig ännu värre! Så...färdiggnällt!

Vi började dagen med en promenad i solen till BVC. Nu väger Vera 10290 g och är 73,5 cm lång. Viktkurvan hade gått ner lite. Hon rör ju på sig mer nu damen och hon har ju lite att ta av som tur är! Sen tog vi ett varv på HC för lite inköp som inte fanns på Ullared (allt fanns inte, jag lovar!). Vera somnade i tredje butiken så vi skippade fikat och gick hemåt istället. Vi stannade hos morfar där Vera åt.

Sen kom hängigheten och sen kämpade vi tillsammans för att hålla humöret uppe. Vi var ine kompisar hela tiden. Tony kom hem och tog över lite så jag fick vila. Nu sover prinsessan och jag ska snart gå och lägga mig. Men man vill ju njuta lite av kvällen också...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback