Vår stora tjej!

2010-03-24 @ 12:24:16

Idag tog Vera sina första steg på egen hand! Några stycken, sen var det skönt att hålla sig i något. Men sen kom det ett par till efter ett tag. Så nu kommer det nog säkerligen gå med en jädra fart! Samtidigt så upptäckte hon också att hon kunde ta sig fram med hjälp av armarna och stjärten! Allt på en gång. Så morgonens lekstund var rätt intensiv för både henne och mig. Vera blev trött och jag skulle försöka få i henne lunch innan tänkte jag. Det var lättare sagt än gjort! Hade jag haft videokameran nära hade det varit kul...hon somnade nästan medans hon tuggade och när hon fick vatten ur nappflaskan var det väääldigt nära. Vi fick ge upp maten och gå upp och lägga henne. I samma sekund som hon kände kudden under huvudet däckade hon!
Nu hoppas jag att hon sover en stund så att jag både hinner mysa lite i soffan (sker nu i samma stund) och  fixa lite hemma. Vera hostar mycket nu...bara det inte stör henne.







Kommentarer

Postat av: Annika

Ojdå stora tjejen, snart får du jaga henne =) så söt hon är. Kram på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback