Nu är vageln borta, Cissi! ;)

2010-05-10 @ 13:59:06

Datorn är tillbaka sen några dagar efter ett besök hos farbror doktorn...trist att behöva lägga ut pengar på den stackaren, men man inser ju att man är jäkligt beroende av den och av internet. Vad gjorde man innan dessa fanns?! ;)

Blogginläggen blir färre och färre och det speglar väl min vardag ganska bra nu för tiden. Fullt upp med Vera och tiden som blir över vill man helst spendera med sin kärlek...och det blir ju såklart en del planerande av bröllop  också. Det går framåt och vi har "checkat" av en del punkter, men nu är det mindre än tre månader kvar. OSA:t har gått ut och vi räknar med att bli ca 65 gäster. Det ska bli så kul!

Idag har vi en hemmadag, V och jag. Hon är lite snorig och hängig, men det är inte så farligt. Får hoppas att det inte blir värre bara. Nu sover hon däruppe och jag funderar starkt på att lägga mig bredvid och gosa...ska passa på att klippa hennes naglar när hon sover. Det är en fysisk omöjlighet annars.

Nej, jag är inte så inspirerande idag...lägger in lite bilder istället!













Kommentarer

Postat av: cissi

Hej där...!



Ja visst nu är den borta;)Klappa dig själv på axeln.

Vilka härliga kort från djurparken toppen väder oxå!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback